Alltid noen å betro seg til

!

Jeg har syndet herr Forbanna Snegle. Jeg har myrdet din familie. Eller kanskje ikke din, siden du bor i skogen og er flott. Men dine infame, innpåslitne slimete slektninger. De som raser av gårde i sakte fart og etterlater våre forblåste svabergplanter gjennomgnagd med jarlsberglook og halvblanke spor på stilken. De har jeg syndet mot. Jeg har latt de forlate dette jordiske liv. I hopetall. Jeg er en tolerant person. Jeg aksepterer mer enn de fleste. Annerledeshet er kult. Men dere.,- du og helst dine underbetalte hyttenære fettere og forbaska kusiner liker jeg dårlig. Snailtrail er snart bare historie på Valsvikodden. Jeg myrder snegler. Jeg håper det ikke finnes snegler i himmelen eller helvete eller hvor jeg måtte havne. Så hør meg herr Skogssnegle. Bli hvor du er. Ikke kom til sjøen. Vi er venner i skauen, men . . . .

Svartskogsnegl (Arion ater) er et bløtdyr og tilhører…

View original post 92 more words

Leave a Reply

